Despre proiect Beneficiar Contact
Proiectul
„Reabilitare termică și modernizare în vederea creșterii eficienței energetice a construcției C1“
Parteneriatul dintre INSPECTORATUL DE POLIȚIE JUDEȚEAN TELEORMAN și UNITATEA MILITARĂ 0735 PLOIEȘTI, având ca lider de parteneriat INSPECTORATUL DE POLIȚIE JUDEȚEAN TELEORMAN, în calitate de Beneficiar, implementează proiectul „Reabilitare termică și modernizare în vederea creșterii eficienței energetice a construcției C1“, cod MySMIS 140357, în baza contractului de finanțare 7197/21.10.2021, încheiat cu Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenția pentru Dezvoltare Regională Sud Muntenia, în calitate de Organism Intermediar.
Proiectul este finanțat prin REGIO - Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 3 - Sprijinirea tranziției către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea de investiții 3.1 - Sprijinirea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice, și în sectorul locuințelor, OPERAȚIUNEA B – CLĂDIRI PUBLICE.
Valoarea totală a proiectului este de 8.938.635,64 lei, din care valoarea sumei nerambursabile este de 7.006.390,00 lei.
Obiectivul general al proiectului este creșterea eficienței energetice și gestionarea eficientă a energiei la clădirea C1 a Inspectoratului de Poliție Județean Teleorman și a UM 0735 Ploiești prin reabilitare termică și modernizarea instalațiilor aferente obiectivului.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
- •OS1 Aducerea în parametrii de confort specificați în normele și normativele în vigoare a instalațiilor HVAC (de încălzire,ventilație mecanică, climatizare) și de iluminat, introducerea unor surse locale regenerabile de energie electrică și termică.
- •OS2 - Reducerea cheltuielilor de exploatare și a consumurilor de utilități: energie electrică și termică (eficientizare energetică,surse regenerabile, optimizare trasee, contorizare, automatizare etc.), consumului de apă potabilă.
- •OS3 Refacerea capacității funcționale, a condițiilor de rezistență, confort și aspect estetic, astfel încât exploatarea clădirilor șia instalațiilor să se efectueze în condiții optime.
Durata de implementare a proiectului este de 74 de luni: respectiv de la data de 01.11.2017 până la data de 22.12.2023. Data de începere a proiectului este 21.10.2021.
Informații suplimentare despre proiect se pot obține de la INSPECTORATUL DE POLIȚIE JUDEȚEAN TELEORMAN, Adresa: Municipiul Alexandria, Str. Ion Creanga nr. 71-73, județul Teleorman, cod poștal 140051, România;
Responsabil monitorizare proiect – Dragole Teodora, telefon: 0247407104, e-mail: cabinet@tr.politiaromana.ro.